  • Data: 2005-11-28 14:55:14
    Temat: Re: Dofinansowanie z PUP :(
    Od: "Victor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw pytanie, bo w tych przepisach się nie orintuję. Otwierając jakąs
    > filię trzeba coś zmieniać w US?

    Tak trzeba.(NIP-1 ,aktualizacja danych)

    > Jeśli główna siedziba firmy nie zmieniła miejsca to niech spadają. Jeśli
    > nawet zmieniła, to powinna wystarczyć pisemna informacja do nich i tyle.

    Siedziba jak rowniez inne rzeczy, ktore wczesniej byly "w przadku" sie nie
    zmieniaja. Dochodzi tylko lakal w innym miescie (wojewodztwie)

    > Chyba, że w umowie jest zapis jakiś inny. Ale jaśli takowy byłby to
    > powinieneś o tym wiedzieć - przecież czytałeś umowę.

    Nie ma zadnego zapisu (umowa tego nie reguluje) Nie ma tez zapisu w ustawie
    ani rozporzadzeniu.
    Nie ma tez w komentarzu do ustawy, ktory mozna pobrac z Ich strony
    www.praca.gov.pl

    > Tak czy inaczej - żadąj na piśmie informacji dlaczego nie możesz zrobić
    > tego, co chcesz zrobić. Niech oni Ci wskażą przepisy, na podstawie których
    > stawiają takie bzdurne warunki.

    Gdy zadale pytanie : Co dalej ?? , bo ja juz przeciez "to" zrobilem i mam
    oddzial, powiedziano mi ze : nie wiedza.
    Nie przyjmuja tej informacji do wiadomosci. Nie przyjmuja ode mnie
    (oficjalnie) kopii zmienionego w pisu do ewidencji (nieoficjalnie zostal u
    Nich)

    Szuflandia :):)

    Pzdr