  • Data: 2009-12-15 16:00:56
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hg7t2o$kl7$2@news.onet.pl...

    > Tak, jest to właściwe. Na poczcie bowiem nie płacisz kartą, tylko
    > wypłacasz gotówkę i nią płacisz. Usługę wypłaty gotówki możesz również
    > zrealizować w wielu supermarketach.

    Mam wątpliwość, czy takie postępowanie jest zgodne z umową pomiędzy
    bankiem, a użytkownikiem karty. Nie pamiętam, bym kiedykolwiek na poczcie
    płacił kartą, ale gdybym zobaczył obciążenie, to na pewno bym złożył
    reklamację, bowiem w TOiP jest prowizja od pobrania gotówki z obcego
    bankomatu, a nie ma chyba poczty.