  • Data: 2003-07-10 08:43:55
    Temat: Re: Dodatek do gry
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "judash" [...]

    > a co pytania pana Nauczyciela - sprawa o jaka pytasz w swiecie
    komputerowym
    > reguluje LICENCJA, mozna przyjac ze "licencja wykladu" zaklada czy tez
    > zezwala na wykorzystanie przekazanej wiedzy w celach zarobkowych. Bedzie
    > swego rodzaju licencja zwyczajowa.

    Glownie chodzilo mi o arbitralnosc stweirdzenia, ze nie wolno zarabiac
    dzieli czyjemus
    utworowi.
    Drugia watpliwosc to taka, ze postanowienia umowy licencyjnej,
    ktore sa niezgodne z polskim prawem sa "po prostu" niewazne,
    wiec jesli ktos przegral np w USA, to nie znaczy ze przegra i w RP.

    I wreszcie wrocmy do meritum.

    AUTOR "dodatku" niemodyfikuje bibliotek.
    Robi to program. Uzytkowink sam instaluje i sam powoduje modyfikacje
    bibliotek.

    No ale poniewaz naszeprawo autorskie "jest chore", to niech sprawe
    rozstrzygna prawnicy.

    Boguslaw