  • Data: 2004-08-15 19:05:02
    Temat: Re: Dodam, że telefon wart był ponad 400 zł
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cfo63i$jdu$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie polecam zakupow na allegro!

    Ja również. Dla próby dokonałem dwóch zakupów. Ot tak, by zorientować się
    procedurze. Na dwa zakupy dwie wtopy. Za pierwszym razem niszczarka papieru
    (nowa) wykazała się żywotnością 0,9 kartki papieru (przy końcu pierwszej się
    rozleciała przekładnia. Przy drugiej zakupiłem kompas elektroniczny, który
    czasem wskazuje właściwy kierunek, czasem nie (przynajmniej niezgodny z
    busolą), a czasem wykazuje się rzetelnością i wyświetla, że ma błąd. Ale
    również był nowy w pudełku. Specjalnie wybierałem tanie przedmioty, więc
    trudno mi powiedzieć jak jest z droższymi. U mnie przy tanich skuteczność
    100%. Każdy ze sprzedawców miał mnóstwo pozytywów.