eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kogo ze skargą na nie działający numer alarmowy (112 i 997)Re: Do kogo ze skargą na nie działający numer alarmowy (112 i 997)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nnt
    p.giganews.com!postnews.google.com!v30g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do kogo ze skargą na nie działający numer alarmowy (112 i 997)
    Date: Sat, 21 Nov 2009 11:15:41 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <6...@v...googlegroups.com>
    References: <he93qk$gs7$1@inews.gazeta.pl> <he96tk$smk$1@inews.gazeta.pl>
    <he9cqt$mk8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.137.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1258830941 9229 127.0.0.1 (21 Nov 2009 19:15:41 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Nov 2009 19:15:41 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v30g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=87.205.137.3;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.01,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:616871
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Lis, 18:51, PlaMa <m...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2009-11-21 19:05, Robert Tomasik pisze:
    >
    > > Czasem problem w połączeniu wynika z faktu, że te wszystkie telefony
    > > odbiera skończona ilość osób. W mniejszych jednostkach jedna osoba. W
    > > średnich dwie, a tylko największe dysponują stanowiskiem pozwalającym na
    > > wieloosobową obsługę. W Olsztynie z tego co wiem są dwie osoby. Trzeci
    > > telefon już nei zostanie odebrany z przyczyn oczywistych.
    >
    > Ja to w sumie rozumiem, dlatego też nie wyżywałem się za bardzo na
    > obierającym, z drugiej strony to numer od którego zależy ludzkie życie,
    > powinno go obsługiwać tyle osób ile to konieczne!

    Problem jest w organizacji. Jest centrum "przyjmowania zgloszen" i nie
    ma mozliwosci automatycznego przejsca "jesli zajete" to pierwszego
    wolnego telefonu na pogotowiu, strazy czy komendzie policji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1