  • Data: 2011-09-06 19:03:44
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (06.09.2011 16:13), Pendrive wrote:
> [...]

    Czy działalność zarobkowa jest gdzieś zdefiniowana? Bo jeżeli nie, to
    zdajemy się na językowe znaczenie tego pojęcia i wg mnie sprzedaż
    pamiątki po kimś nijak nie przystaje do działalności zarobkowej.

    Poza tym, w przytoczonym przez Ciebie przepisie, nie ma nic o
    działalności zarobkowej, a gospodarczej.

    p. m.