  • Data: 2007-06-26 15:42:55
    Temat: Re: Dług z 2002
    Od: earl <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Cze, 15:41, "kf" <m...@b...gg19840.pl> wrote:
    > Witam,
    > Prosiłbym o pomoc - a sprawa wygląda nastepująco:
    > Dzisiaj dostałem magiczne pisemko z firmy Kruk w której to informują mnie,
    > że
    > jestem im winiem z tytułu zadłużenia wobec PTK Centertel kwoty 1100 zł.
    > Zdębiałem - bowiem pismo zostało skierowane do mnie, jako do byłego już
    > wspólnika w firmie z której "wyszedłem w maju 2002 roku.
    > W tym "pisemku" nikt nie wspomniał z jakiego tytułu, jakie faktury - tylko
    > ogólna kwota.
    > Zadzowniłem do nich - uprzejmy Pan mi powiedział, że zadłużenie powstało
> [...]

    1. niech udokumentują roszczenie, znaczy przyślą te faktury z jakiego
    tytułu do ciebie przychodzą po nalezności, a nie tylko dzwonią ogólnie
    i przez telefon,
    2. to że odebrałeś nic nie zmiania, mogą sobie ludzie słac listy,
    przedawniło się po 3 latach od dnia, kiedy miałeś zapłacić [termin na
    tej fakturze ? ...] zgodnie z 118 kc, bo związane z działalnoscią
    gosp., to im napisać i z głowy,
    przyznanie się i przerwanie przedawnienia byłoby gdyby zdążyli pójśc
    do sądu do 2005 r. albo byc literalnie uznał, że zapłacisz