  • Data: 2008-07-14 23:45:12
    Temat: Re: Dług po zmarłej mamie.
    Od: "info" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nabyciu spadku (ztcp z mocy prawa 6 miesięcy). Z mocy prawa jest przyjęcie
    > spadku z dobrodziejstwem intwentarza, więc znajomy odpowiada do wysokości
    > spadku (z którego jest trochę starych mebli, naczynia, stare ubrania - nic

    Z tego co wiem przyjecie spadku z dobrodziejstwem inwentarza nie jest
    automatyczne i wymaga zgloszenia tego podczas postepowania przed sadem oraz
    spisu komorniczego majatku. Jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi. Wiec
    niech Twoj znajomy uwaza, by nie wyszedl na tym jak zablocki na mydle (dlugi
    przekrocza wartosc majatku).

    Jak odrzuci spadek, to nie musi splacac dlugow i niech komornik (dzialajac
    na zlecenie banku) zabiera stare graty.