    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Date: Sun, 11 Apr 2010 12:54:13 -0700 (PDT)

    On 11 Kwi, 20:40, "=Mich=" <m...@p...onet.pl> wrote:
    >     Witam
    > Takie pytanie, mo e retoryczne:
    > Dlaczego nikt nie bierze sie za w a cicieli, importer w, handlarzy,..
    > skuter w?
    > Pe no jest na allegro i innych serwisach "sprzedam skuter 80cm3 rejestrowany
    > jako 50".
    > Widzia em nawet 125cm3 i 150cm3 rejestrowane jako motorowery.
    > Potem dziecko w wieku 13lat popierdziela takim czyms 100km/h.
    >
    > Pozdrawiam

    A probowles kiedys zatrzymac taki "skuter"? Gorzej niz motor. W
    miejscu mojego poprzedniego zamieszkania w cieple dni non stop
    przewijali sie w drodze "nad wode" wszelkiego rodzaju skutery, motory,
    "demony predkosci". Przy ograniczeniu do 40 km/h wiekszosc jedno
    sladow jechala grubo ponad to (po kilku pomiarach predkosci da sie
    pozanc ktory silnik daje wiiecej nic 80 na blat). Telefony do strazy i
    policji daly to ze na zakrecie zrobili zatoczke wysypana piaskiem
    ktora po jednym lecie oznaczyli jako czarny punkt. Ponad 70 wypadków.