  • Data: 2022-12-17 15:31:40
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2022 o 07:55, Shrek pisze:
    > Co ciekawe mija im ona jak tylko napiszą raport o zwolnienie - wcześniej
    > policja była fajna i robiło się kurwę z logiki żeby kolegów bronić
    > cokolwiek by nie odpierdolili. Następnego dnia po przejściu do cywila
    > zaczyna się wypuszczać filmiki na jutuba jaka to pojebana instytucja i
    > rządzą nimi idioci;)
    W Policji służy ponad 100.000 ludzi. Nie wiem, jaka jest średnia długość
    służby, ale załóżmy, że nawet po 30 lat służą wszyscy. No to wychodzi
    tak statystycznie, że po 3.000 osób na emeryturę rocznie. A ile
    publikuje takie filmiki? Kilku? W populacji kilkuset tysięcznej zawsze
    może się jakiś niezadowolony znaleźć. Ogarnij, że jeszcze istnieją
    tysiące, którzy takich filmików nie umieszczają.
    --
    Robert Tomasik