  • Data: 2022-12-17 07:59:50
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłeś tam? Widziałeś?

    A ty byłeś? Masz tendencje do czynienia absurdalnych założeń, do których
    nie masz żadnych podstaw w źródełkach i przy okazji twierdzenia że to
    pismaki mają bujną wyobraźnie.

    > Wyjaśnisz w inny racjonalny sposób sytuacje
    > uderzenia bokiem przejeżdżającego 80 km/h i nie hamującego (poślizg)
    > samochodu pieszego, niż to, że pieszy po prostu przywalił w
    > przejeżdżający już przez przejście samochód od boku?

    Oczywiście - kolo wyszedł, kierownik patrzył w komórkę i nawet zaczął
    hamować - trafił go z tego co napisano cewym światłem i przeciągnął po
    lewym lusterki i klamkach.

    Twoja wersja jak rozumiem jest taka, że na przejściu i okolicach było
    pusti, i nagle nie wiadomo skąd chory na nogi dziadek pojawił się
    niewiadomo skąd i sprintem wbiegł w bok samochodu. Brzmi legtnie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!