  • Data: 2022-12-14 18:09:31
    Temat: Re: Dla kogo jest prawo?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Dec 2022 13:35:35 +0100, Olin wrote:

    > Z mojej praktyki wynika, że przejść mają tyle samo, co wszędzie.

    > Google Street View ma jakieś statystyki przejść w różnych krajach?

    masz tu losową uliczke z Hamburga
    https://goo.gl/maps/JJK8MJVJRZZ9Vzvz8

    - jedz sobie po miescie i licz przejscia.

    Ale uwaga - takie z zebrami i bez swiatel.

    A tu masz male miasteczko
    https://www.google.com/maps/@53.2591193,7.9292913,25
    58m/data=!3m1!1e3

    Zrob zooma i licz zebry ...

    > W Niemczech samochody stają, kiedy pieszy ma 5 metrów do pasów i cierpliwie
    > czekają aż przejdzie.

    Moze i sie zatrzymują, ale wskaz np na tym fragmencie
    https://youtu.be/lBlKR2ek0w4?t=1966

    Mozesz wskazac i wczesniej, ale tam raczej wielopasowe drogi ze
    swiatlami.

    Albo tu
    https://youtu.be/Av-Xo_WdFLI?t=70

    J.