  • Data: 2002-06-10 20:40:07
    Temat: Re: Divx a prawo
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnag9coc.76o.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    <cut>
    > Dojda co najwyzej do POCZTY, z ktorej bylo wyslane :>
    > Do delikwenta nie trafia no i jest w tym momencie bezkarny.
    >
    > (w cyfrowej postaci zawsze jednoznacznie okresla Ci wysylajacego: nr.
    > telefony stacjonarnego, adres IP itd.)

    Chyba sie nie zrozumielismy, tak jak Ty wysylasz posta z adresu
    cocoon.acn.waw.pl (czyli adresu IP 62.121.86.109
    ) tak jak i kazda inna osoba, nie wazne czy tak jak ty, czy moze wysyla
    wiadomosc z POCZTY, to ta poczta posiada taki adres IP ktory widzimy, a
    wlasciciel serwera - administrator skad zostala wyslana ta przesylka z tej
    POCZTY ma wszystkie dane osoby wysylajacej, tak jak Twoje dane posiada
    administrator serwera na cocoon.acn.waw.pl Wiec tak jak napisales ze dojada
    do POCZTY, a potem do delikwenta bo jezeli administrator nie poda danych
    jego to bedzie on za niego odpowiadal - tak mi sie zdaje :)

    Lepton