  • Data: 2003-03-26 11:15:13
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Nazwa "Twoje ulubione strony" w zaden sposob nie kojarzy
    > sie z pornografia i dziwnymi linkami w stylu "na stojaco, lezaco...w
    > kuckach,
    > najlepiej w trapezie".

    no i co z tego, że sie nie kojarzy? a Photoshop kojarzy Ci sie ze
    sklepem ze zdjęciami? LOL
    Ty chyba nie widziałes nigdy dialera i tylko powtarzasz tu w kółko te
    same formułki.
    Oprócz tytułu "Twoje ulubione strony" są tam i inne napisy (linki), np
    "polski sex-live", "sex amatorka" itp - ale oczywiście to sie nie
    kojarzy z seksem?

    > Moze podasz jakies odpowiednie argumenty przemawiajace za,
    > a nie kolorujesz to co zostalo juz dawno pokolorowane.

    nie chce mi sie, naprawde
    poczytaj wątki "Sex strony - oszustwa", "Dialery - TP SA paserem?",
    "Dialery - sprawy sądowe"
    Znajdziesz je na groups.google.com. Wszystko w nich wyjasniałem (i nie
    tylko ja) po kilka razy, jednak jak widać nikt nie chciał mnie zrozumieć.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl