  • Data: 2004-11-25 11:27:05
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Zresztą należy tu wskazać jeszcze inne rzeczy które matka najwyższych cen
    ma za skórą:
    - w razie reklamacji i wątpliwości, dostawca treści nie dostanie od mamusi
    tepsy ani grosza. Ale klient musi zapłacić, chyba, że przypadkiem mu ktoś
    reklamację uzna - baaaaaardzo rzadkie. Dotyczy to szczególnie dialerów.
    Czyli złoty interes - 100% zysku

    - wprowadzenie wraz ze swoja własną spółką, Centertelem doładowania
    pre-paidów przez numer 0-300 spowodowało lawinę kradzieży impulsów. Obrona
    jest baaardzo trudna, nawet jak się wykaże ewidentnie, że włamanie
    nastąpiło do instacji TPSA a nie klienta (skrzynka w piwnicy bloku to jest
    teren TPSA a nie klienta, i to TPSA odpowiada za jej bezpieczeństwo. TPSA
    odpowiada, ale płaci klient). Odpowiedzią matki najwyższych cen jest:
    "wicie, rozumicie, zobaczymy, rozpatrzymy, pomyślimy. Ale najpierw
    zapłaćcie."

    itepe itede..
    Można znaleźć setki przykładów działań na korzyść dostawców treści - nawet
    jeżeli są oszustami i na niekorzyść abonentów, nawet jeżeli ich brak winy
    był ewidentny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu