  • Data: 2004-11-25 10:37:22
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 22:59:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A dlaczego za połączenia międzymiastowe należy się więcej, niż za
    > połączenia z numerami miejscowymi?
    >
    > BO TAKI JEST CENNIK!

    Rozumiem, że masz gdzieś cennik w którym międzymiastowe jest po 9 zł + vat
    za minutę?? ciekawe ciekawe...

    A może jednak skoro tepsa kasuje za 0-700 więcej niż za najdroższe
    zamiejscowe, to ma z tego dodatkowy dochód, ergo, współkorzysta z dochodu z
    pornostron/dialerów/etc. albo inaczej nazywając pośredniczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu