    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacje sluzbowe - zasady rozliczania z pracodawca
    Date: Wed, 26 Mar 2008 11:19:52 +0100

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 18:16:49 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Spoko, już się reguluje. O czym napisałem wyżej. Dotyczy firm do
    > 10 osób. Tak, wiem, że 1.IV jeszcze nie dziś.
    > http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,9788310,prasa.html?r
    fbawp=1206435758.094

    Hahahah - rzetelność dziennikarska :P
    " Jeśli pracownik wykonuje zadanie służbowe poza miejscowością, w której
    znajduje się siedziba pracodawcy, szef musi pokryć koszty jego podróży.
    Rząd chce jednak, aby zobowiązany był do tego tylko pracodawca, który
    zatrudnia mniej niż dziesięć osób. Mniejsze firmy oraz osoby fizyczne
    nieprowadzące działalności gospodarczej nie będą musiały pokryć takich
    kosztów. "

    ...aby zobowiązany był do tego tylko pracodawca, który zatrudnia mniej niż
    dziesięć osób....
    Jeżeli zatrudnię mniej niż 10 pracowników (pomijam przelicznik na etaty ;))
    to będą firmą mniejszą która nie będzie musiała ponosić takich kosztów?

    Pojebała ich już całkowicie.
    Jeszcze chwila to pracownik będzie musiał kupić narzędzia,maszyny budowlane
    itp by móc ..... się zatrudnić na umowę o pracę.