    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacja
    Date: Fri, 18 May 2007 23:59:03 +0200

    On Wed, 28 Mar 2007, jk wrote:

    > No dobra. Z formalnego punktu widzenia nie ma czegoś takiego jak "podatek od
    > rażąco niskiego kosztu delegacji".

    Poręba wie co pisze.
    Zadaj guglowi w archiwum grupy .prawo.podatki zapytanie o "nieodpłatne
    świadczenia" (obejmie również przepis o *częściowo* nieodpłatne) a Ci
    się wyjaśni ;)

    > Ale pracodawca, jezeli nie pokryje
    > pracownikowi kosztów przejazdu samochodem prywatnym na delegację, nie bedzie
    > mógł wpisać tego w koszty prowadzenia działalności gospodarczej.

    ...oraz będzie musiał DOLICZYĆ DO PRZYCHODU darmowe świadczenie.
    Również świadcznie "częsciowo odpłatne" w wysokości niedopłaty.

    > Z tego
    > tytułu wzrośnie mu zysk od którego zapłaci nalezny podatek dochodowy.

    ...dwa razy.

    > To tak w skrócie,

    ...no ująłeś (w tym skrócie) połowę :)

    pzdr, Gotfryd