  • Data: 2005-02-15 15:54:17
    Temat: Re: Debet którego "nie powinno" być
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Stuglik wrote:

    > jakos nie chce mi sie wierzyc, ze przez tyle lat pomimo debetu nikt
    > cie nie upominal...! z wlasnych obserwacji wiem ze BPH upomina sie
    > juz o kilka zl zadluzenia w ROR...! czy adres podany w banku

    hehe, PKO BP swego czasu, po 2 tygodniach debetu wysokości 5 złotych
    (pieniądze nie dotarły, wyjechałem na wakacje, takie tam) przysłał mi
    pismo o rozwiązaniu umowy, groźbami o komorniku itp. Kazali się stawić.
    Stawiłem się, pan na mnie groźnie spojrzał, "kiedy Pan spłaci?" ja mu
    żeby sprawdził wysokość tego debetu...
    Pan zrobił głupią minę, mówi zebym napisał odwołanie, ale stwierdziłem
    że tyle samo zachodu będę miał z podpisaniem umowy z innym bankiem, a
    za taki co w takiej sytuacji rozwiązuje umowę, to dziękuję serdecznie.

    Miałem nieszczeście od tego czasu 2 razy opłacac coś w ich placówce...
    skansen po prostu skansen. Kolejki na godzinę - dwie, opryskliwe baby w
    kasach... ech...

    --
    Pozdro
    Massai