  • Data: 2022-07-05 21:32:01
    Temat: Re: Data zgonu w akcie zgonu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2022 o 21:16, Shrek pisze:

    > Więc co najwyżej znasz przypadku źle stwierdzonej śmierci mózgu. Swoją
    > drogą na to to już są chyba paragrafy.

    Ale to nie są jakieś tajne dane. Po prostu nie chce mi się szukać. Co
    jakiś czas media o tym piszą. Po kilku latach odzyskała świadomość córka
    jakiejś piosenkarki. Są fundacje zajmujące się tym - przykładowo
    https://www.akogo.pl/pl. Tam piszą, ze wybudzili 90 osób.

    > Nie tylko można ale się uznaje.

    Stwierdza się śmierć mózgową, ale to powoduje, że odłącza się od
    aparatury wspomagającej. niektóre osoby żyją dalej i nikt ich nie
    "zabija". Zresztą średnio się na tym znam. W każdym razie śmierć, to nie
    jest jakaś chwila 0/1 i do tego zmierzam, a nie do ustalania, która data
    / godzina jest lepsza.

    --
    Robert Tomasik