  • Data: 2004-09-18 13:24:41
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dosko" <l...@o...pl> napisał w wiadomości .
    > Czyli czy jak babcia zrobi mi darowizne na moja rzecz z mozliwością
    > dozywotniego mieszkania mimo ze dziadek juz nie zyje to inni nie beda
    mieli
    > po jej śmierci prawa do zachowku ??

    Moment, a dziadek byl wspolwlascicielem mieszkania? Bo jesli tak,
    to pewnie jest juz po sprawie spadkowej i corki Twojej babci juz sa
    w czesci wlascicielkami mieszkania. W takim przypadku to tylko
    babcia moze Ci darowac swoja czesc mieszkania i swoja czesc spadku.
    Troche za malo podales danych.
    Deni
    5646