  • Data: 2019-10-02 15:49:50
    Temat: Re: Dane osobowe osób zmarłych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, ze to niezbyt mocny arument, ale to nie ma sensu. Przeciez są
    > czynności/zalezności prawne, które wykraczają poza okres tych 25. lat,
    > to jaki byłby sens usuwać unikatowy identyfikator takiej osoby? To
    > musiałoby byc jakieś minimum lat 70.

    W praktyce po prostu czasem zdarza się, że wiem, że taka osoba żyła, a
    jej nie ma w PESEL. Wiem, że żyła, bo powiedzmy mam ją w księdze
    wieczystej, albo w akcie notarialnym, lub innym USC.

    Natomiast zastanawiam się teraz, czy te braki, to nie są osoby zmarłe
    przed wprowadzeniem ewidencji PESEL. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem.