  • Data: 2019-09-28 22:49:11
    Temat: Re: Dane osobowe osób zmarłych
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2019 o 22:25 u2 <u...@o...pl> pisze:

    (...)
> [...]
    172606/PESEL-do-zgonu--MSWiA-planuje-umiescic-numer-
    PESEL-w-odpisach-aktu-zgonu

    > ano, osoba zmarła nie ma już przypisanego numeru PESEL, jedyny sposób na
    > uzyskanie danych takiej osoby, to uzyskanie aktu zgonu w USC

    Nie zauważyłem kolejnej ciekawostki :)
    Jak MSWiA może planować umieszczenie w przyszłości numeru PESEL w akcie
    zgonu, skoro zmarły jest według ciebie wykreślany z rejestru PESEL i
    takowego nie posiada?

    Wal linkami dowodzącymi twoje rewelacje!

    --
    Trefniś