  • Data: 2006-03-02 13:22:59
    Temat: Re: Dane osobowe a bibliografia.
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Ale CO podpada? W bibliografii zamieszcza się przecież jedynie imię i
    > nazwisko autora danej pozycji, ewentualnie miejsce pracy (np. wydział
    > jakiegoś uniwersytetu), a to nie są jeszcze dane osobowe.

    To ja jeszcze raz - nic tak nie działa jak naoczny przykład - westchnę: czy
    "Andrzej Zoll, Uniwersytet Jagielloński" to są dane osobowe "lepsze" niż
    "Andrzej Zoll w okularach i z pieprzykiem"? ;-)
    Albo czy określenie w bibliografii: "Lech Kaczyński, Zasada swobody umów w
    prawie pracy po nowelizacji kodeksu pracy, Państwo i Prawo 1997/3/8" jest
    wystarczające do określenia osoby czy będziesz do tego potrzebował
    lokalizacji pieprzyka? ;-PPPP

    --
    pozdrawiam, Olgierd