  • Data: 2011-04-30 15:22:49
    Temat: Re: DZIĘki za ceenne rady
    Od: Maurice de Poszepszynski <d...@d...da> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik - Liwiusz z wielkim trudem dał radę napisać:

    > To prawda, ale też tak z połowa tej ceny, jak nie więcej, to ani panie w
    > gazowni, ani robotnicy, a po prostu chciwe państwo.

    Owszem, ale nie o tym mowa, a o należnościach.
    To nie jest temat TG.
    Przykre, że nikt nie potrafił Annie pomóc, doradzić, pomimo swoistego
    charakteru grupy. Jeśli już jest tylu znawców od prawa, zwłaszcza, a
    szcególnie *teoretyków* - co komu szkodzi coś doradzić kobiecie, która
    popełniła błąd. Nie macie jaj? Znacie się na prawie (albo udajecie)
    Przecież gazowe konsorcja też nie składają się z morderczych
    terminatorów. A tu sami prokuratorzy. Pomóżcie kobiecie skonstruować
    choćby wniosek (bo może sobie nie radzi) o rozłożenie na raty (wiem, że
    NTG - ale co komu szkodzi popisać się umięjętnościami?) A jak który
    zaczyna z "kancelarią", to i może liczyć na pochwałę na grupę za pomoc
    prawną - *darmową*.

    Po co dzisiaj istnieje ta grupa? Do obszczekiwania tych, którzy
    zbłądzili między gęstymi opłotkami?