    From: d...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DRURZNIK Re: Pytanie zPoRD - uważnie czytając
    Date: 14 Feb 2003 23:16:19 +0100

    > PoRD)
    >
    > Tak, bo właśnie do tego uprawnia go Prawo o Ruchu Drogowym.
    Do łamania ustaw ????
    Może ci np. polecić zabić dziecko czy wysadzić cyrk na wiejskiej????

    Załóżmy -
> [...]
    > miru domowego). Mam wymieniać dalej?

    > Nie! Zdecydowanie nie. Policjant za wydane polecenie odpowiada. W opisanym
    > wyżej wypadku musi być zapewnione zatrzymanie ruchu z drugiej strony.

    > prawo
    > samochodów)
    > samochodowy), np
    >
    > A co do tego ma Konstytucja? Konstytucja również nie zabrania wielu innych
    > rzeczy, które zabraniają ustawy. Co do korzystania z drogi przez pieszych,
    > to co innego jest przechodzenie przez jezdnię, a co innego jej blokowanie.

    pojecie "blokowanie" nie jest nigdzie zdefinoiowane więc powoływanie się przez
    policje na ten termin jest bezprawne !!

    > Nie korzysta z ochrony prawnej zachowanie sprzeczne z zasadami współżycia
    > społecznego.

    Zasady współżycia społecznego też nie są określone jak wiele innych więc są
    mortwym bez znaczenia terminem prawnym

    Zresztą poza przejściem dla pieszych pieszy na drodze nie
    > powinien się w ogóle znajdować, a jeżeli znajduje, to powinien ustąpić
    > pierwszeństwa przejazdom (poza wyjątkami przewidzianymi w ustawie). .

    > konstytucję.
    > |
    > Człowieku! Skąd to.
    Policja jest organem władzy wykonawczej nie sądowniczej !!!!

    To falandyzacja prawa. Idąc Twoim tokiem rozumowania, to
    a w jakiej ustawie jest zdefiniowane pojecie falandyzacja ?
    > instalowanie na skrzyżowaniu znaków STOP też narusza konstytucję. Przecież
    zgadza się !!!
    Położenie znaków drogowych powinno być w ustawach !!!

    > nikt nie ma prawa dyskryminować nikogo. A tutaj wyjeżdżającego z Koziej
    > Wólki dyskryminuje się przed podróżującym pomiędzy Warszawą a Krakowem.
    > proponuje na każdym skrzyżowaniu umieścić Roki Sądowe by rozstrzygały za
    > każdym razem o pierwszeństwie przejazdu. Co ty na to? A wyrok będą
    > wyświetlać na takim świetlnym bilbordzie. Czerwone, żółte, zielone światło.

    > tym
    > kasującego
    >
    > Nie zrozumiałem, więc odnieść się nie potrafię.

    Ten przepis mówi że zatrzymanie się gdziekolwiek jest wykroczeniem.
    Przed ostatnią zmianą Kodeksu Drogowego był jeszcze lepszy zapis.
    Chodnik był do ruchu pieszych. Stanie na nim było wykroczeniem.
    Ale ktoś się juz połapał i to już zmieniono

    A uwagi pokazują, że demokratyczne państwo prawa nie może funkcjonować bez
    wewnętrznej sprzeczności stałego stanu łamania prawa przez jego organy.
    Jest człowiek to jest winny...

    > parkingowej

    > jest
    > zabrania!
    >
    > Akurat zabrania. Przepis nie mówi, że na chodniku można, a ogólnie w
    > odległości 10 metrów nie można - więc na chodniku  to 10 metrów też
    > obowiązuje.
    Zapomniałeś o słowie "przed" przejsciem
    chodnik "obok" przejscia nie jest przejsciem ani nie jest "przed" ani "za"
    Czyli to położenie pojazdu nie zostało wogóle uwzglednione !