eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[DŁUGIE]Bądź tu mądry. Sąd I instancji poucza, że na jego postanowienie przysługuje zażalenie - II instancja zaś odrzuca zażalenie w całości, bo zażalenie nie przysługuje ;) › Re: [DŁUGIE]Bądź tu mądry. Sąd I instancji poucza, że na jego postanowienie przysługuje zażalenie - II instancja zaś odrzuca zażalenie w całości, bo zażalenie nie przysługuje ;)
  • Data: 2008-05-29 18:22:24
    Temat: Re: [DŁUGIE]Bądź tu mądry. Sąd I instancji poucza, że na jego postanowienie przysługuje zażalenie - II instancja zaś odrzuca zażalenie w całości, bo zażalenie nie przysługuje ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > iść do sensownego prawnika. Ale pewnie trzeba znów zainwestować :)

    Ło Ty ;P

    Najlepsze jest to, że to mnie dotyczy, i o ile zawsze jestem
    "mądry", nawet jak nie wiem o co chodzi ... tak tu mi cycki opadli.

    Najlepsze jest, że w owym "KASIORA BANKU" nadal "trwa zajęcie" i
    BANK uniemożliwia mi zamknięcie konta ... bo paaaanie, masz pan
    zajęcie, i niedaj bóg coś wpłynie, trza będzie komornikowi dać ...

    Zasadniczo mam te 300 w *upie, a i te 150 też w upie, ale mam
    zagwozdkę w "kwestii prawnej" ... no bo kurde to jest nie halo -
    sąd I instancji poucza o możliwości żalenia się na
    postanowienie, a okręgówka wysyła mnie na drzewo mówiąc, że
    prawa do żalenia się nie mam ... no w mordę.

    6008