  • Data: 2010-01-14 05:47:24
    Temat: Re: DG a rodzaj konta w banku
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sty, 03:53, Koziołek <d...@X...pl> wrote:

    > Dotąd myślałem, że jesteś zwykłym "dałnem" (serdecznie przepraszam
    > wszystkich chorych - niestety w takiej sytuacji inaczej nie można).

    > Odtąd wiem, kim jesteś.
    > Wypuścili Cię?
    >
    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Koziołek
    > --http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

    Nie no spokojnie.

    Poniekad ma racje.

    Z jednej strony przepisy prawa tego nie zabraniaja i teoretycznie
    mozna wykorzystac zwykle konto osobiste do celow DG.

    Z drugiej strony zas bardzo czesto zabrania tego umowa na takie konto
    osobiste.

    Kolejna rzecz, ze chyba trudno byloby zachowac porzadek w papierach
    przy takim rozwiazaniu [tzn. wykorzystanie konta osobistego wspolnego
    z zona do DG], problemem moze byc np. podatek belki.