  • Data: 2003-04-14 16:01:59
    Temat: Re: Czynsz?
    Od: "artur" <a...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Matejczuk napisał(a) w wiadomości:
    <4...@j...j
    asien.net>...

    >Użytkownik "Tomasz Rusiecki" <t...@j...pl> napisał w wiadomo?ci

    Mam podobna sytuacje : Jestem wlascicielem 1/8 budynku (36m2)
    otrzymalem to po rodzicach (czyli mam udzial).Jest sporzadzony akt
    notarialny
    w ktorym pisze ze ob: ze "JA" bende zarzadzal samodzielnie lokalem ( i tu
    numer
    i dane lokalu) i ponosil konsekwencje tegoz. Inni udzialowcy tez maja takie
    lokale i wynajmuja je. Kazdy z nich pobiera jakies pieniazki za to
    i wszystko gralo. Ale ujawnila sie ostatnio ostatnia wspolwlascicielka
    ktora tu nigdy nie ponosila zadnych kosztow utrzymania budynku
    Poza tym nie ma aktu notarialnego ze wskazaniem "na konkretny lokal"
    a my pozostali mamy.
    Wynajela adwokata i domaga sie od nas czesci pieniazkow w ramach
    swego udzialu. Pozostal dla niej lokal(w ramach udzialu 65m2) ale
    ktos tam mieszka i nie moze z niego korzystac. Ja rowniez przez 30 lat
    nie moglem bo mieszkal lokator. Ja swoj lokal wyremontowalem (spory koszt)
    jestem tam zameldowany. Czy ma jakies szanse aby nam odebrac
    czesc pieniedzy?
    Ryszard r...@i...com.pl