  • Data: 2007-08-02 19:05:52
    Temat: Re: Czy za to mogę ponieść konsekwencje?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f8t5vf$5ug$1@news.interia.pl Madoniowie
    <m...@w...go2.pl> pisze:

    > Grupa remontowa odstawiła u mnie straszną partaninę. Sfotografowałem
    > wszystko i zrobiłem stronę internetową w formie poradnika. Podaję na niej
    > nazwisko szefa firmy i nazwę firmy. Wszystko co piszę, jest prawdą. Mam
    > nieodpartą ochotę wysłać też linka do strony szefowi firmy prowadzącej
    > remont. Za to, że mnie zlał i oszukał. Taka mała moja zemsta. Czy może
    > mnie za to w jakiś sposób pociągnąć do odpowiedzialności?
    Pewnie, że może. Może wystąpić przeciwko tobie z powództwem cywilnym. Ciężar
    dostarczenia dowodów na zasadnośc powództwa będzie spoczywał na nim.
    Osobiście nie widzę żadnych przeszkód dla publicznego zaprezentowania
    elementów własnego mieszkania załączając informację, kto mu "(mieszkaniu)
    taki wygląd nadał.
    Komentarzy można się już łatwiej przyczepić, ale - jak wspomniałem - ciężar
    dowodu spoczywa na stronie, która chce z tego wywieść skutek prawny.

    --
    Jotte