eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-05 13:24:41
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 05 Jul 2009 10:22:34 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A jak jest z iPhone? Formalnie wolno mi tego wynalazka używać jedynie po
    > podpisaniu umowy z operatorem. W Polsce Orange i Era. Ale ja nie chcę
    > podpisywać umowy, wolę prepaida. Żebym mógł używać w innej sieci muszą
    > być złamane zabezpieczenia. Za to też mogę iść siedzieć? Nie używam i
    > pytam teoretycznie.

    Obawiam się, że formalnie tak. Na pewno na obszarze Stanów Zjednoczonych
    (nie wiem co zrobiłyby służby graniczne widząc kogoś wjeżdżającego na
    terytorium USA z takim urządzeniem) zachowanie takie penalizuje DMCA.
    Nasz przepis jest IMHO w tym zakresie dość podobny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl