  • Data: 2003-03-01 21:39:32
    Temat: Re: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie musisz :-) jednak znam przypadki kiedy i w sądzie odmówiono wgladu do
    > akt ...
    >
    > Sandra

    W sprawie karnej i wykroczeniowej? Czy przy cywilnej? Będąc stroną?
    A jak zareagowałaś? Ja w obu przypadkach, gdyby mnie tak potraktowano, z
    miejsca dostał bym apopleksji, głupiego uśmiechu, ślinotoku i wreszcie
    rzuciłbym się na glebę w spazmach i konwulsjach prosząc o pomoc kierownika
    wydziału co by mi uzasadnił na piśmie odmowę wglądu w akta.

    A może żartowałaś?

    Masz może dojście do wydawnictw RPO. Są mocno pouczające dla biuralistek
    sądowych.

    Stan_Z

    Ach piękna jest Nasza Konstytucja tylko dlaczego tak dużo ludzi po niej
    depcze.