  • Data: 2010-06-23 21:47:33
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c227807$0$17096$65785112@news.neostrada.pl Jan
    <j...@w...pl> pisze:

    > - to może przypomnę: "Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za
    > zaleglosci?".
    Może i masz dobrą pamięć.
    Ale jakąś taką krótką...
    Pewnie dlatego skrócił ci się cytat.
    Bo on napisał:
    <cit>
    Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu _czynszu_?
    </cit>
    Podkr. moje.
    Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.

    > Przypomnij sobie, proszę, co odpowiedziałeś
    Prawdę. Że nie może.

    > i z czym się nie zgodziłem
    Tego nie zdradziłeś.

    > lecz w pewnym stopniu publicznie.
    > - to dlaczego Ty nie musisz brać tego pod uwagę?
    Właśnie biorę.
    Czasem... jak mam ochotę... :)

    > - i niech może również pozna nazewnictwo i to, co się pod tym kryje,
    Dlatego wyjaśniłem dlaczego jest tak, a nie inaczej. Odpowiedź podpiąłem pod
    twojego posta, bo był w miarę najsensowniej napisany (albo - jeśli wolisz -
    najmniej nonsensownie).

    > zamiast poznawać Twoją listę rzekomych głupków, co kompletnie nie ma nic
    > do rzeczy
    Jestem innego zdania i przy nim pozostanę.

    --
    Jotte