  • Data: 2010-11-26 15:50:01
    Temat: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > No to zwróć się o rozstrzygnięcie sporu do sądu, skoro interpretację
    > Allegro uznajesz za nieprawidłową.

    a to nie allegro powinno się o to zwrócić skoro nie ma uprawnień do jego
    interpretowania?
    jak ja się nie zgadzam to mam zgłaszać do sądu, a jak allegro się nie zgadza
    to też ja mam zgłaszać do sądu, czyli ponad prawem stoi ten monopolista,
    albo po prostu prawo jest tylko na takich allegrowych żuczków,
    pozdrawiam, allegrowy żuczek.