  • Data: 2010-06-05 09:46:46
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaae?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jun 2010, Mithos wrote:

    > A jaka jest sankcja za niepodanie ww. informacji ?

    IMVHO możliwość odrzucenia przez bank dyspozycji przelewu.
    I nie muszą tego zrobić natychmiast (przy okienku), IMO (bo jak
    sądzę na "natychmiastosą awanturę" klient może być gotowy a bank
    nie, zaś na "walkę na pisma" wręcz przeciwnie).
    Uzasadnienie: wyrok, w którym są uznał bank winnym niestaranności,
    w wyniku której pieniądze trafiły na złe konto (istniejący zły numer
    konta podał klient, podał również dane, ale nie pasowały do tego
    konta, wniosek - jak dane nie przystają to bank może podejrzewać
    nieprawidłowość)

    pzdr, Gotfryd