  • Data: 2006-06-06 20:46:54
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_Placek wrote:

    > Po pierwsze, na jakiej podstawie facet w albie mogł wnioskować, że
    > nastąpi złamanie prawa autorskiego??
    Na podstawie tego co widział.
    Jego wnioskowanie mogło być niesłuszne, ale to mu nie odbiera prawa do
    odmowy wykonania usługi jeśli w jego mniemaniu uważa, że nie masz prawa
    do wykonania odbitek tego zdjęcia.
    Jego prawo i nic z tym nie zrobisz.
    Możesz go jedynie przekonać, że nie ma racji.

    > Że co że zdjęcie jest portretowe i
    > na jasnym tle? Przecież to zdjęcie mogł wykonać każdy, nie wiem...
    > zdolny brat, kolega, który ma w domu atelier
    Jak bym chciał być bardziej papieski niż papież, to nie masz prawa
    wykoanć odbitek zdjęcia zrobionego przez kolegę. On tak, ty nie.
    To jest oczywiście teoria, bo możes oświadczyć, że to ty takie zdjęcie
    zrobiłeś, ale wówczas napisz mi takie oświadczenie na kartce.

    > Po drugie porównanie do ksiązki jest nie na miejscu. W każdej książce na
    > drugiej stronie jest taki zapisek "Wszelkie prawa zastrzeżone
    > itd....powielanie zabronione itd.." jest tytul, nazwisko autora...

    A jak napisu nie ma, to oznacza, że prawo autorskie nie obowiązuje?
    Czytałeś ty chociaż ustawę o prawach autorskich?
    Szczerze mówić, powyższe zdanie dyskwalifikuje cię totalnie.