  • Data: 2006-06-06 16:45:35
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Jacek_Placek" <a...@m...adr.es.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > ,odpowiednia rozdzielczość i musi być oznaczony odpowiedni
    > format.Zwrócono
    > mi uwagę abym nie dawał do robienia zdjęć poniżej określonych parametrów
    > ,bo
    > nie będą przyjmowali do wykonania. Te same zdjecia w innym "labie"
    > zrobiono.Możę to było przyczyną .
    > akala

    Akurat paramatry byly jak najbardziej ok - takie jakie wychodzą przy
    przeciętnej cyfrówce 2 magapiksele (1200 x1600) i format jpg i tiff (do
    wyboru).
    I jestem całkowicie jestem przekonany, że nie chodziło o żadne prawa
    autorskie, bo facet z labu nic o tym nie mówił. Teraz jest poprostu akcja
    wymiany starych praw jazdy a co za tym idzie duży popyt na tego typu
    zdjęcia. Tym bardziej to potwierdz moją opinię, że w zakładzie na ladzie był
    do dyspozycji plik z drukami wniosków o wydanie prawa jazdy. Może facet
    doszedł doszedł do wniosku, że podobnie jak inni jego klienci powinienem się
    sfotografować, i dać mu zarobić. I choć mnie nie chodziło o zdjęcia do prawa
    jazdy, czy dowodu osobistego, zresztą moja sprawa do czego te zdjęcia(może
    chciałem dać na pamiątkę kochance ;-)) to uważam, że powinien mi te odbitki
    zrobić.
    Jacek_Placek