eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ? › Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    From: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Date: Sat, 25 May 2002 10:21:20 +0000 (UTC)

    "BARIFON" <w...@j...com> wrote in
    news:acm548$eun$1@news.tpi.pl:

    > Jak to przegial? Podał Ci nr 01044 i mogłeś przez niego dzwonić. TPSA
    > nie przysyłała Ci rachunków bo chciała udupić NOM. A Ty co? Zamiast
    > pomóc NOMowi i zadzwonić do nich i powiedzieć fajnie jest ze macie
    > tansze rozmowy, chce z wami pracować przyslijcie mi umowę to bedę wam
    > płacił bezposrednio bo i tak mam taniej niz w tej zasyfiałej TPSA, bo
    > tak ogólnie to nie wiadomo jak długo bedzie ta wojna między wami
    > trwała a przeciez umozliwiając mi połaczenia ponosicie nakłady i
    > należą się Wam jakieś pieniądze!!! A ty czekasz nie płacisz cieszycz
> [...]
    Jest tylko jeden problem. W regulaminie NOM-u jest wyraznie napisane, ze
    faktury mi wystawi _operator_lokalny_ kropka. Co bedzi jesli:
    1. dostane fakture od NoM-u
    2. zaplace ja
    3. po pol roku operator lokalny (czyli w moim przypadku TPSA) stwierdzi, ze
    jednak moze wystawiac "NOMOWE" faktury i mi przysle do zaplacenia fakture
    za 1044 - bedzie na prawie a NOM moze uznac Twoja wczesniejsza (z pktu 2)
    wpate za darowizne
    I co teraz ?

    KJ

    Tez chcialbym zaplacic NOM-owi, ale nie chcialbym zostac przy okazji
    wycyckany.