    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 29 Nov 2013 15:42:58 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?

    On Fri, 29 Nov 2013, Kris wrote:

    > Codzienne rozpalanie kominka to jest okazjonalne? Czy jakas definicja
    okazjonalności jest?

    Nie wiem, ale przy powołaniu się na prawo rzymskie co drugi
    dzień powinien ujść.
    Mam na myśli, że nim starożytny Rzym upadł, doszli do poziomu
    ponad połowy dni świątecznych w roku - czyli "okazje" były,
    do tego trzeba doliczyć jakieś imieniny, urodziny i inne takie,
    więc spoko, na zimę wystarczy ;)

    > A tak sobie myślę- lokale komunalne, te co są ogrzewana kotłami/piecami na paliwo
    stałe?
    > Lokale należą do gminy niech gmina więc je wyposazy w "ekologiczne"
    > zródła ogrzewania;)

    Zgadza się, też mi wyszło że to "problem właścicieli", zapętleniu
    ulegną ci którzy na styk wykupili mieszkania komunalne z dużym
    opustem.

    pzdr, Gotfryd