  • Data: 2013-11-28 22:47:43
    Temat: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Nov 2013, hikikomorisan wrote:

    > Mnie nie stac na prywatny smiglowiec.
    >
    > Czy w zwiazku z tym moge liczyc, ze ktos mi go zasponsoruje?

    Jeśli zabronią Ci jeździć rowerem, to IMVHO powinien.

    > Nie moze byc tak, ze jestem za biedny zeby kupic, ale jak mam zyc bez
    > smiglowca?

    Chyba usiłujesz "nierozumieć" istoty problemu - a *TERAZ* masz
    ten śmigłowiec?
    Bo ci o których mowa, TERAZ mają piece węglowe.
    I nie stać ich na opłacenie czego innego!
    Odwróć sytuację - masz rower, a każą używać helikoptera.
    I nie możesz nie używać, bo odpowiedni przepis o utrzymywaniu
    minimalnej temperatury w zamkniętych lokalach mieszkalnych
    (nie pamiętam, coś 15 lub 18 stopni) AFAIR nadal obowiązuje.

    pzdr, Gotfryd