  • Data: 2010-08-12 12:02:14
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-08-2010 o 12:22:22 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Zaraz, zaraz: ja chcę mieć *wolność dla moich danych*. To po pierwsze; a
    > po drugie -- to grupa o prawie.

    Czyli zgłoszenie uwalnia Twoje dane? Oryginalna koncepcja

    > Naprawdę uważasz, że wypełnienie wniosku na eGIODO jest takie trudne? A
    > na tym się zwykle wysypują artyści (w sensie nie robią tego).

    Ależ zgłoszenie nic nie zmienia - bez zgłoszenia jest przestępstwo,
    ze zgłoszeniem jest przestępstwo, co za różnica.
    Tutaj nie chodzi o świstek papieru tylko o spełnienie wymagań:

    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29
    kwietnia 2004 r.
    w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków
    technicznych i organizacyjnych,
    jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do
    przetwarzania danych osobowych

    1024&min=1

    § 6. 4 Poziom wysoki stosuje się, gdy przynajmniej
    jedno urządzenie systemu informatycznego, służące-
    go do przetwarzania danych osobowych, połączone
    jest z siecią publiczną.

    A w załączniku jest lista wymagań dla owego "poziomu wysokiego"

    --
    Tomek