  • Data: 2004-05-10 14:04:45
    Temat: Re: Czy trzeba nosić ze sobą dowód tożsamości?
    Od: scx <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek..Pawlisz się wziął i wyklepał:

    > Witam serdecznie
    >
    > Kiedys mi sie obilo o uszy, ze w Polsce jest obowiazek
    > noszenia ze soba dowodu tozsamosci. Czy to prawda?
    > Jesli tak, to w jakich sytuacjach trzeba go ze soba miec,
    > a w jakich nie? Czy jest to obowiazek czy po prostu
    > 'powinno' sie go miec ze soba? Co na ten temat mowia
    > polskie przepisy?

    Nikt nie może cię zmusić do noszenia dowodu osobistego.
    Inna sprawa że jak się panom policjantom zechce cię wylegitymować, a ty nie
    będziesz miał DO to wybierzesz się z nimi na przejażdżkę do domu, a jak nie
    jesteś w mieście zamieszkania to na komisariat i sprawdzanie danych...

    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac