  • Data: 2008-04-02 12:13:33
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Any User napisał:

    > Nawet jeśli kwestia złamania prawa, albo udowadnialności intencji do
    > takiego działania, jest tu nieco wątpliwa, to trackery torrentowe nie
    > zajmują się niczym pożytecznym poza udostępnianiem możliwości złamania
    > prawa, w przeciwieństwie do np. pisarzy powieści o morderstwach,
    > producentów noży i komputerów.

    Chlopie, ty nawet niew wiesz jaka literatura moze byc szkodliwa. Popatrz
    na wszystkie emo na ulicach, ktore wyerosly z "buszujacego w zbozu",
    poczytaj ksiazki io gwaltach i brutalnosci wojny np. "malowany ptak" --
    znajdziesz w ksiazkach inspiracje do tylu morderstw, gwaltow,
    przestepst, sposobow na zlo, ze glowa boli.

    Albo obejrzyj film "piła 4" - i znajdziesz kolejna serie pomyslow jak
    pozbawic kogos zycia lub przynajmniej bolesnie okaleczyc...

    I mowisz mi, ze takie brutalne ksiazki czy filmy sa pozyteczne i nie
    udostepniaja mozliwosci skorzystania z zawartych w nich pomyslach.

    A trackery sa za to zle...