eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to zgodne z prawem? Kopiowanie tekstów z grup dyskusyjnych na strone www. › Re: Czy to zgodne z prawem? Kopiowanie tekstów z grup dyskusyjnych na strone www.
  • Data: 2002-03-10 14:25:37
    Temat: Re: Czy to zgodne z prawem? Kopiowanie tekstów z grup dyskusyjnych na strone www.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2002 09:13:49 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> napisałbył:

    >Nie, bo oczywiście twórcom tych tekstów przysługują prawa autorskie. Nie
    >szkodzi że są to (czasem) wypowiedzi adresowane do szerszego grona, można
    >je potraktować tak jak wykłady/przemówienia/kazania.

    No i chyba można opublikować: ,,Uważam, że polska gospodarka sięgnęła
    dna'' -- powiedział w swoim przemówieniu premier Miller. W każdym
    razie prasa, radio i telewizja tak robią. Zresztą zakaz byłby
    paranoją!

    Dlaczego więc nie mogę teraz opublikować słów jakiegoś grupowicza?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)