  • Data: 2005-06-04 17:25:37
    Temat: Re: Czy to piractwo?
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości

    > Tak, ale nie do zwielokrotniania.

    Mi nie chodzilo o zwielokratnianie, tylko o przechowywanie calkowicie na
    wlasny uzytek. W koncu jak nagram z telewizji na wideo to tez przechowuje na
    wlasny uzytek. A chyba nie ma roznicy miedzy trzymaniem filmu na kasecie
    wideo, a na plycie w formacie Divx.
    Moze ja powiem o co mi chodzi dokladnie. Otoz mam odtwarzacz DVD z
    mozliwoscia odtwarzania Divx. I rzeczywiscie mam na plytach koplet
    "Stawki....". No i odtwarzacz mi sie zepsul. Raz widzi plyty a raz nie. Ale
    tylko te nagrywane. Oryginaly chodza OK. Chce oddac do serwisu, ale w
    serwisie mi powiedzieli, zebym dolaczyl jakas plyte, zeby mogli sprawdzic. I
    teraz nie wiem, czy jak dam im plyte z ta Stawka, to czy beda mieli jakies
    podstawy, zeby sie ewentualnie przyczepic o piractwo. Filmu nie sprzedaje,
    nikomu nie kopiuje, ani nawet nie pozyczam. Mam wylacznie dla siebie.