  • Data: 2018-08-24 17:42:28
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-24 o 08:35, ń pisze:
    > Rozumiem, ale to nie Ciebie lecz mnie doi, dzięki czemu daję pracę górnikom i
    energetykom.
    > Napisz do elektrowni, że od jutra będą sprzedawały tylko 1/5 tego, co dotychczas..
    > Załóżmy, że w łazience włączam halogen 25 wat na 30 minut na dobę, czyli około 180
    godzin rocznie.
    > Ile lat musi się amortyzować żarówka energooszczędna, która w międzyczasie może
    jeszcze się stłuc lub dostać podobnego urazu (zakładam 20% ryzyko przypadkowego
    zniszczenia poza przepaleniem)?
    > Jeżeli komisar twierdzi, że poświeci 20 lat (świeć Panie nad jego duszą), to niech
    narzuci obowiązkowe 20-letnie gwarancje/rękojmie, w przypadku upadku producenta
    wypłacane z emerytury komisara.
    > I to bez obowiązku trzymania przez konsumenta dowodu zakupu (kto normalny trzyma
    paragony od żarówek??).

    Polać temu Panu :-)

    > -----

    To że coś zużywa mniej energii nie znaczy że sumarycznie nie zużyje się
    więcej energii do wyprodukowania tego "wynalazku" niż zużyłaby stara
    technologia.

    To są faszystowskie zakazy łamiące podstawowe prawa obywatelskie w
    niczym się nie przyczyniające w kwestii ochrony "matki ziemi"

    Mądrość. To jest to czego unijni komisarze nie mają.