  • Data: 2012-12-14 21:21:49
    Temat: Re: Czy to jest reklama wprowadzająca w błąd
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-14 09:26, Budzik pisze:
    > otwórz darmowe konto firmowe - otrzymasz prezent.
    >
    > Dopiero w czasie kontektu z bankiem okazuje się, że tak naprawdę otrzymanie
    > prezentu jest warunkowane nie tylko otwarciem darmowego konta ale również
    > podpisaniem umowy na usługę płatną na określony czas, a gdzie łączne koszty
    > tej usługi wyniosą po przeliczeniu minimum tyle, ile wart prezent.
    >
    > Czy taka reklama jest zgodna z prawem?

    Pewien pseudo taksówkarz (znaczy przewóz osób) w Krakowie (chyba) mimo
    że wywiesił wielki szyld "To nie jest TAXI" Został skazany za oszustwo.
    mimo że dopełnił nawet "drobnych druczków" to sąd uznał takie zagrywki
    za naganne.
    Jak się chce to można wyłudzaczy skazać. Tylko trzeba chcieć.
    Ale przecież to jest niePOprawne politycznie tak gnębić przedsiębiorców
    zwłaszcza tych najbardziej przedsiębiorczych znaczy "cfanych" ;-)

    Kilka pokazowych kar-procesów i się tałatajstwo nauczy używać ojczystego
    języka.
    Tak wiem. Mocherem zaleciało ale takie czasy :-)