  • Data: 2013-05-16 00:22:39
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.05.2013 16:58, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Michoo,
    >
    > Jedyne, co w tym zdanie jest prawdziwe, to to, że "żeby pokazać".
    > Przed kamerą.

    Myślę, że nie tylko przed kamerą.

    > Jaki to z niego tfardziel (nie poprawiać), że z środkami
    > przymusu, z dwojgiem pomocników spacyfikuje drobnego pijaczka, bo
    > pijaczek pyskuje.

    Ale skoro ty byś opił psu mordę (twoje słowa) za to że by cię
    poszturchiwał nawet jakbyś miał siedzieć to czemu oni nie mogą
    spacyfikować pijaczka skoro ten ich prowokuje?

    Przecież on wysiadł z tego samochodu tylko po to, żeby pokazać
    gliniarzom jak bardzo ma ich w dupie. I te teksty jaki to on nie jest
    ważny.

    > Jakby stanął naprzeciw trzech skinów, to już by taki
    > "odważny" nie był.

    Dwóch to może jeszcze... ale ktokolwiek zdrowy psychicznie byłby
    "odważny" naprzeciw 3 skinów? Odwaga to nie brak instynktu
    samozachowawczego. A tym bardziej "odwaga".

    > Kopanie po nogach już spacyfikowanego pijaczka nie jest porównywalne z
    > niegrzecznością sprzedawczyni.

    Biorąc pod uwagę specyfikę zawodu to w ramach środków przymusu
    bezpośredniego mogliby mu prawdopodobnie przyjebać albo pogrozić bronią
    bez konsekwencji. A conajmniej dać trochę więcej gazu. Potraktowali go
    (być może z powodu kamery) stosunkowo łagodnie.

    > Policjant sprowokował. A ja organicznie nie znoszę prowokatorów.

    Ale najpierw pijaczek prowokował policjantów myśląc, ze jest bezkarny. A
    potem eskalowało:

    A wysiądę, bo mogę
    B każę wykonywać polecenia, bo mogę
    A będę burczał, bo mogę
    B każę się ustawić, bo mogę
    A będę stał jak ja chcę, bo mogę
    B będę go poszturchiwał, bo mogę
    A odruchowo się odwinął
    B spacyfikuję i zawiozę na izbę, bo mogę

    > Jakby się odwinął, to z taka masą mięśni by psa znokautował.

    Jakby trafił to tak. Zauważ, żę poleciał ręką całkiem blisko głowy.

    > On go
    > tylko odepchnął wskazując, że mu się nie podoba traktowanie. I opuscił
    > ręce, nie wykazując dalszej agresji.

    Najpierw trzymał nisko ręce w sposób gotowy do chwytania/walki,
    rozluźnia je po jakiejś sekundzie. Po czym zaczyna coś pyskować
    (podchodzi drugi gliniarz i go delikatnie odsuwa) - niestety nie słychać
    na nagraniu co tam się produkuje.

    > [...]
    >
    > A ktoś nakazuje publikację?

    Nikt, ale zdaje się, że to był kręcony jakiś program? Jakby trafiło na
    wizję pewnie z komentarzem w rodzaju "policjant próbuje nie doprowadzić
    do konfliktu". To by się pojawiły pod filmikiem komentarze, że się
    peniał pijaczka.

    > Tu piesek wielce dumny ze swojego popisu
    > na publikację wyraził zgodę. A nie ma być z czego dumny.

    Sądząc po wklejonym tu linku to wg niektórych ma - było całkiem sporo
    głosów, że w wawie pokazali panu X, że mu nie wszystko wolno. Inna
    sprawa, że może też zarobić upomnienie.

    Michoo