  • Data: 2013-05-14 15:51:17
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:44:10 PM, you wrote:

    > Wytrzeźwiała gdy wytrzeźwieje zarzuty

    Chyba dla psa - za naduzycie władzy.

    > i nauczką na następny raz że jak podjeżdżają staje Pan na baczność,

    A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiadł z samochodu - to nie
    powód do linczu. Nie każdy zna na pamięć całe obowiązujące prawo. I
    nie próbuj nawet wyskakiwać z tym, że nieznajomość itd. - psy też
    całego obowiązującego w Polsce prawa nie znają. NIKT nie ma
    najmniejszych szans znać całe prawo.
    Pies też nie miał prawa trącać i kopać pijaczka. Dziwne, że tego nie
    zauważasz.

    > jak głupi numer na zawiasie zrobi idzie pierdzieć. Gdyby go puścili
    > do domu mógł by spakować strzelbę,

    I CKJ?

    [...]

    > Ujawnia się w USiA i jest większy rozpierdol niż w Polsce.

    Ano właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan