  • Data: 2013-05-14 15:30:05
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello hisjusz,

    Tuesday, May 14, 2013, 3:23:33 PM, you wrote:

    > Specjalnie go trącał żeby uświadomić zatrzymanego kto jest górą w tej
    > sytuacji.Trochę to szokuje ale posłuch muszą mieć inaczej bez obrzyna
    > nie można było by opuścić bunkra.

    Trącał, żeby sprowokować. Kopał po nogach, żeby bolało. Trzeba być
    ślepym, żeby tego nie widzieć. Gnój popisywał się przed kamerka i
    koleżeństwem gorzej niż pijaczek, który sprawdzał granice swojej
    wolności i nieprowokowany nie zachowywał się agresywnie. Nawet
    sprowokowany odpowiedział tylko trąceniem w bark a potem opuścił ręce.

    "Bohater" z gazem nie łagodził w żaden sposób sytuacji - wyraźnie
    chciał większej afery, KOPIĄC po nogach skutego jeszcze mocniej.
    Pijaczek ma naprawdę mocne nerwy, bo ja bym chyba jednak nie zdzierżył
    i pies by zęby z mojej głowy wyciągał.

    --
    Best regards,
    RoMan